N-VA Wingene-Zwevezele met eigen lijst

Op 27 september 2016, over deze onderwerpen: Communicatie

N-VA Wingene-Zwevezele met eigen lijst

N-VA Wingene-Zwevezele komt bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 op met een eigen lijst. Het bestuur heeft besloten om binnen twee jaar naar de kiezer te trekken met een eigen positief project. De partij wil zo een alternatief bieden aan de inwoners van de gemeente. N-VA blijft, uit loyaliteit, deel uitmaken van het kartel Burgerbelangen tot 2018.

Alternatief voor de kiezer

Het nieuwe bestuur heeft na grondige analyse de beslissing genomen. Dankzij de instroom van nieuwe leden en enthousiaste kandidaten staan we sterk genoeg om apart op te komen. Met een eigen lijst kunnen we een alternatief bieden aan de inwoners van onze gemeente.

De voorbije decennia had de kiezer enkel de keuze om pro-CD&V of anti-CD&V te stemmen. Het nieuwe bestuur kan zich niet vinden in die twee blokken. De partij heeft zijn eigen identiteit, zijn eigen merk en staat sterker op zichzelf. We staan open voor alle politieke spelers in onze gemeente. We blijven wel onze rol van positieve, constructieve oppositie vervullen tot 2018. We streven voor het beste beleid voor onze inwoners en blijven die behartigen dankzij onze banden op zowel lokaal, Vlaams als federaal niveau.

Axel Ronse, Vlaams Volksvertegenwoordiger en peter van de afdeling: “Ik ben trots op N-VA Wingene-Zwevezele. Alleen opkomen bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen is een moedige beslissing. Hierdoor kan je een volwaardig en rechtlijnig alternatief bieden voor de inwoners. Deze afdeling heeft talent en ik ben ervan overtuigd dat ze in 2018 een puik resultaat zullen neerzetten.”

Hoe waardevol vond je dit artikel?